استاندار تهران خبر داد: تاسیس خانه سازمانهای مردم نهاد در استان تهران

استاندار تهران گفت: با تشکیل خانه سمنها می توانیم از نظارت نماینده سازمانهای مردم نهاد در شوراهای اداری استان استفاده کنیم.

محمدحسین مقیمی در نشست با نمایندگان سازمانهای مردم نهاد افزود: امکانات زیادی در کشور داریم که اگر برنامه ریزی درستی انجام شود نتایج بهتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: کشوری که می خواهد توسعه پیدا کند نیاز به برنامه دارد. همه باید کمک کنند تا برنامه توسعه و پیشرفت سریع تر به نتیجه برسد. به موازات اقدامات بزرگی که در کشور اتفاق می افتد برخی نواقص هم وجود دارد که سبب بروز مشکلات فرهگی و اجتماعی می شود و باید کسانی که دغدغه دارند برای پر کردن این شکافها اقدام کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: سمنها بهترین گروههایی هستند که می توانند برای پر کردن شکافهای اجتماعی و فرهنگی ورود کنند. امروز در جای جای کشور سازمانهای مردم نهاد و خیریه های زیادی مشغول فعالیت هستند و هر جا سمن ورود کرده، فاصله ها به حداقل رسیده است.

مقیمی گفت: دولت به امور سمنها علاقمند است و نه تنها نگرانی ندارد بلکه با آغوش باز استقبال می کند. با مشکلات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی روبرو هستیم و تنها با کمک سمنها مسایل حل می شود. سازمانهای مردم نهاد می توانند در حوزه هایمفقرزدایی. طلاق، مواد مخدر، اختلافات بین نسلی و مسایل محیط زیستی موثر باشند.

وی اظهار کرد: با تشکیل خانه سمنها می توانیم نماینده این سازمانهای مردم نهاد را برای حضور در جلسات اداری استان دعوت کنیم و از دیدگاه آنها استفاده کنیم.

 

منبع: مهر

ارزش های ما

شورای سازمان های جامعه مدنی رمز بقاء، قدرت یابی و نفوذ خود (و البته همه سازمان های مدنی) را در پایبندی به اصول و ارزش هایی می داند که بر مبنای آن ایجاد شده است. لذا پذیرش و رعایت اصول و ارزش ها شرط حضور و مشارکت در شورا محسوب می شود.  ... ادامه مطلب

تماس با ما

 تلفن : 88834162 داخلی 230
 تلفکس : 86072599
  ایمیل شورا :این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  ایمیل دبیرکل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 آدرس دبیرخانه: خیابان مطهری؛ خیابان سلیمان خاطر (امیراتابک) کوچه درفش پلاک۸
  آدرس کانل تلگرام ما : https://t.me/haajm

خبر نامه

با ارسال ایمیل خود در خبر نامه عضو شوید

 ایمیل رسمی شورا :  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید