نقش سازمانهای غیر دولتی در توسعه پایدار

نام کتاب: نقش سازمانهای غیر دولتی در توسعه پایدار

نویسنده: محمدجواد زاهدی

انتشارات: مازیار تعداد صفحه :279

 

درباره کتاب

سازمانهای غیر دولتی سازمانهای خصوصی، غیر انتفاعی و خودگردان هستند که برای تأمین هدفهای گسترده ای در زمینه توسعه پایدار، محیط زیست، کاهش فقر، گسترش برابری، عدالت و دفاع از حقوق بشر فعالیت می کنند.
این سازمانها شامل انواع جمعیت ها، انجمنها، کانونها و تشکلهای مردمی هستند که در جهت کاهش دردها و افزایش منابع فقرا و حفظ محیط زیست، تأمین خدمات اجتماعی و توسعه اجتماعی در سطوح محلی، ملی ، منطقه ای و بین المللی فعالیت می کنند و دامنه فعالیتهای آن ها از امور امدادی، رفاهی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی تا دفاع از حقوق بشر، توسعه علوم و فناوری و نیز حمایت از گروه های اجتماعی خاص از قبیل زنان، جوانان و اقلیتها را شامل می شود.
کنکاشی در معانی و دلالتهای مفاهیم اساسی، تاریخه سازمانهای غیر دولتی، ارزیابی هدفها و روند فعالیت سازمانهای غیر دولتی، نقش سازمانهای غیر دولتی در کاهش فقر و توسعه روستایی و کشاورزی، نقش سازمان های غیر دولتی در تأمین مشارکت، جهانی شدن ، سازمانهای غیر دولتی و توسعه پایدار از شش بخش این کتاب است.

ارزش های ما

شورای سازمان های جامعه مدنی رمز بقاء، قدرت یابی و نفوذ خود (و البته همه سازمان های مدنی) را در پایبندی به اصول و ارزش هایی می داند که بر مبنای آن ایجاد شده است. لذا پذیرش و رعایت اصول و ارزش ها شرط حضور و مشارکت در شورا محسوب می شود.  ... ادامه مطلب

تماس با ما

 تلفن : 88834162 داخلی 230
 تلفکس : 86072599
  ایمیل شورا :این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  ایمیل دبیرکل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 آدرس دبیرخانه: خیابان مطهری؛ خیابان سلیمان خاطر (امیراتابک) کوچه درفش پلاک۸
  آدرس کانل تلگرام ما : https://t.me/haajm

خبر نامه

با ارسال ایمیل خود در خبر نامه عضو شوید

 ایمیل رسمی شورا :  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید