نویسنده: فرزانه قبادي
«نعمتزاده از مردم عذرخواهي كرد.» اين جمله تيتر غالب رسانههايي بود كه خبر كمپين «نخريدن خودروي صفر» را دنبال ميكردند؛ جملهاي كه در كمتر از يك ساعت در پيام رسانهاي تلفن همراه دست به دست شد. كارزاري در ماه اخير شكل گرفت كه توانست توليدكنندگان خودرو و همچنين بالاترين مقام مسوول كشور را در حوزه صنعت به چالش بكشد؛ كارزاري كه اعتراضي بود به وضعيت توليد و فروش خودرو در كشور. اين كمپين تا جايي تاثيرگذار بود و صدايش را به گوش مسوولان رساند كه رييسجمهور و وزير صنعت هم نسبت به موضوع طرح شده در آن واكنش نشان دادند.